Przejdź do głównej zawartości

Musisz urodzić

Rozmawiamy czasem z Myszką na różne poważne tematy. Właściwie to nasza rozmowa wygląda przeważnie tak, że ja prowadzę monolog a Myszka przytakuje. Opowiadam jej o tym, że dzieci rodzą się z brzuszka i o tym, że ja jej nie nosiłam w brzuszku, ale zawsze miałam ją w serduszku.

Ostatnio rozmawiałyśmy o miłości i zaczęłam mówić, że mam w sercu ją, Kruszynkę, tatusia, babcię, dziadzia, ciocię Asię i nawet Fiodorka. Myszka przerwała mój wywód mówiąc "musisz urodzić!"

1. Dzieci postrzegają świat tak prosto...tak niesamowicie sercem

1. Dokładnie, dla nich jest wszystko proste i logiczne :)

2. Koniecznie musisz urodzić bo inaczej pękniesz :) Czasami dzieciece postrzeganie świata mnie zadziwia :)

3. Być dzieckiem i widzieć wszystko w kolorowych barwach - zazdroszczę :)

4. Dzieci są przecudowne, czasem jak coś wymyślą ;D

5. Ale dzieci mają wyobraźnię i potrafią łączyć fakty :)

6. Kochana musisz urodzić :) uwielbiam tą prostotę u dzieci.

1. Muszę, nie mogę dłużej trzymać wszystkich w sobie :)

7. czyli rozwiązanie tej sytuacji okazało się bardzo proste :)

8. Dla dzieci wszystko jest proste... az zal patrzec gdy w przyszlosci pozbywaja sie tych cech...

9. Ileż osób pomieściłaś :) Musimy się uczyć tego kreatywnego myślenia od dzieci :)

10. Jesteś mistrzynią po prostu w mieszczeniu wszystkich :-) Dzieci tak fajnie myślą, prosto i nieskomplikowanie :-)

1. Dokładnie, jak coś masz w sobie to musisz urodzić i koniec :)

11. Dla dzieci wszystkie jest takie banalnie proste :)

1. Dorośli przeważnie niepotrzebnie wszystko komplikują.

12. ach być dzieckiem i postrzegać świat jak dziecko:D

13. Dobrze, że od początki tak rozmawiasz z dzieckiem i niczego nie ukrywasz. To byłoby chyba strasznie trudne.

1. Prędzej czy później prawda zawsze wyjdzie na jaw, więc lepiej żeby o wszystkim dowiadywała się w domu

14. Takie rozmowy są ważne!! BRAWO!!
    Dzieci są kochane!!

15. Po takim ciepłym wpisie od razu dzień staje się lepszy :*

16. Uwielbiam te wasze rozmowy płynie z nich tyle miłości, widać Myszka chłonie wszytko co do niej mówisz i bierze sobie do serca ;)

17. Piękne i bardzo pojemne masz serduszko :) Wspaniała rozmowa, wspaniała z Was Rodzinka!

Popularne posty z tego bloga

Ciastolina bez gotowania

Bardzo lubimy bawić się różnego rodzaju masami plastycznymi . Masa plastyczna to nie tylko świetna zabawa, ale także bardzo dobre ćwiczenie wpływające na rozwój mowy, z czym nadal walczymy.

Detektyw Pozytywka

Nowa seria ćwiczeń na tablicę interaktywną z genial.ly właśnie pojawia się na blogu - nasze lektury .  Mam nadzieję, że chętnie będą z niej korzystali nauczyciele klas początkowych, a także rodzice, którzy będą chcieli przybliżyć swoim pociechom klasykę literatury dziecięcej.

Co zabrać pod namiot z dzieckiem?

Lato w pełni, choć pogoda nie zawsze na to wskazuje. Niemniej jednak, nie zważając na panującą za oknem aurę, postanowiliśmy wyskoczyć na kilka dni pod namiot do Czech.

Poznajemy kontynenty

Podróże to nasza pasja. Na dysku czeka na opublikowanie i opisanie wiele zdjęć z naszych wakacyjnych wojaży.  Niestety domowy budżet z gumy nie jest, podobnie zresztą jak czas, więc powracamy do naszych podróży palcem po mapie w ramach projektu Mali Podróżnicy .

Dziecko na warsztat - Doświadczenia

Listopad upłynął nam pod znakiem doświadczeń. Obserwowaliśmy reakcje chemiczne, uczyliśmy rodzynki skakać, zmiękczaliśmy jajko, bawiliśmy się kolorami i ogniem... a wszystko to w ramach kolejnej odsłowny Dziecka na warsztat.

Wachlarz z piórek DIY

Wachlarz z piórek DIY         Wachlarz z piórek DIY zrobiłyśmy z dziewczynkami w ramach przygotowania lekcji dla trzeciej klasy o uczuciach i Japonii.

Syrenka warszawska - praca plastyczna

Syrenka warszawska - praca plastyczna       Myszka kocha syrenki. I nie ma dla niej większej różnicy czy jest to Syrenka Ariel czy Syrenka Warszawska .

Mali Podróżnicy - Egipt

Mali Podróżnicy - Egipt       Mali Podróżnicy zwiedzają w tym miesiącu Egipt . Gdy w pierwszy dzień zasiedliśmy do wspólnej zabawy Myszka była ubrana w swój ukochany strój Elsy - tata powiedział jej, że przecież Elsa nie mieszkała w Afryce, na co Myszka zripostowała: "ale mogła jechać tam na wakacje". Tak więc mam nadzieję, że Elsa na wakacjach dobrze się bawiła.

Galaktyka w słoiku

Próbowaliście kiedyś zamknąć całą galaktykę w słoiku ? My spróbowaliśmy i wiecie co? Udało nam się! I wcale nie było takie trudne.

Wyklejanka z kolorowego ryżu

Kilka dni temu rozpoczęliśmy przygotowania do kolejnego warsztatu w ramach akcji Dziecko na Warsztat. Tym razem omawiamy Australię, a jedną z zabaw było wyklejanie różnymi rodzajami kaszy kangura i misia koala (cały warsztat będzie do zobaczenia już w poniedziałek). Myszce tak bardzo spodobało się to zajęcie, że przygotowałam jego inną wersję.