Przejdź do głównej zawartości

Jaworzyna - szukamy śniegu

Święta Bożego Narodzenie nieodmiennie kojarzą mi się ze śniegiem, choć ostatnio coraz częściej śnieg pojawia się dopiero na Wielkanoc.

W tym roku o białe święta znów pozostaną tylko niespełnionym życzeniem, temperatura na zewnątrz przekracza 10 stopni więc na biały puch nie ma co liczyć. Do tej pory, nawet jeśli u nas nie było śniegu, mogliśmy przynajmniej poszukać go w okolicznych górach, teraz nawet tam jest zielono.

Ale nie ma co marudzić, znalazłam zdjęcia z zeszłorocznego poszukiwania przedświątecznego śniegu, więc się nimi z Wami podzielę, może ktoś z Was także tęskni za białą zimą.

Na Jaworzynę wyjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym, Myszka miała wówczas 3,5 roku, Kruszynka niecałe 2. Możecie sobie wyobrazić mnie, mającą straszny lęk wysokości, na wyciągu krzesełkowym z dzieckiem na kolanach. Mało zawału nie dostałam. Jak mam sama wejść i zejść z takiego krzesełka to jestem sparaliżowana ze strachu, a z Myszką na rękach to byłam jednym kłębkiem nerwów. Chciałam jechać z Kruszynką, bo jest lżejsza, ale tatuś, jego brzuch i Myszka nie daliby rady zamknąć się na jednym krzesełku :)

Gdy wyjechaliśmy już na szczyt dziewczynki były przeszczęśliwe. Chyba pierwszy raz w życiu miały okazję pobawić się w śniegu i w ogóle nie przeszkadzało im to, że było go niewiele i był już nieco stopiony.

Uśmiechnięte buzie dzieci i rozciągająca się panorama pięknych gór wynagrodziła mi przeżyty stres.

A tak w ogóle to gdzie się podziały moje malutkie dzieci? Wszystkie ciuchy, które Myszka ma na sobie na powyższych zdjęciach należą teraz do Kruszynki.

1. U nas też bez śniegu, ale jakoś za nim nie tęsknię. Pewnie zmienię zdanie, jak Tygrys będzie starszy :)

2. u nas też śniegu brak. Jakoś nie tęsknię za nim... ładnie wygląda więc Twoje zdjęcia mi wystarczą:). W tym roku ma być zima bardzo łągodna:)
    pozdrawiam

1. Ja bym jednak wolała śnieg na żywo, a nie na zdjęciach :(

3. ja się już kilka lat temu wyleczyłam z marzeń o białych Świętach. W styczniu planujemy wyjazd w góry. Kiepsko tam śnieg widzę(patrząc jak narazie na stan pokrycia Giewontu sniegiem...

4. Ja już nawet nie pamiętam Świąt okraszonych śniegiem... :(

5. Ja tych maleńkich ciuszków nie mam komu.....same brzuszki widzę w necie, kolejna mama ogłosiła właśnie, że spodziewa się dziecka....ach....idą święta i nastraja mnie to nostalgicznie!! Smutno tak jakoś na duszy a z drugiej strony szczęście mnie rozpiera, że mam tą moją księżniczkę jedyną najcudowniejszą na świecie! Jednak tak mnie serducho boli, gdy ona co roku ma nadzieję, że Mikołaj ją wysłucha i będzie w końcu miała rodzeństwo.....
    Co do śniegu....u mnie własnie leje deszcz, a wczoraj było tak słonecznie i wiosennie, że wybraliśmy się na wycieczkę rowerową!!!

1. Nie wiem jak Ci to delikatnie napisać żebyś nie poczuła się urażona, ale w kwestii dzieci to raczej nie na Mikołaja powinnyście liczyć :)
      A tak poważnie to doskonale Cię rozumiem, pamiętam czasy gdy czułam się podobnie. Mam nadzieję, że nowy rok będzie dla Was pomyślny w tej kwestii.

2. Wiem, wiem, że to nie Mikołaj :)))) Już nie liczę na nic poza cudem, ale podobno one się zdarzają :)

Popularne posty z tego bloga

Ciastolina bez gotowania

Bardzo lubimy bawić się różnego rodzaju masami plastycznymi . Masa plastyczna to nie tylko świetna zabawa, ale także bardzo dobre ćwiczenie wpływające na rozwój mowy, z czym nadal walczymy.

Detektyw Pozytywka

Nowa seria ćwiczeń na tablicę interaktywną z genial.ly właśnie pojawia się na blogu - nasze lektury .  Mam nadzieję, że chętnie będą z niej korzystali nauczyciele klas początkowych, a także rodzice, którzy będą chcieli przybliżyć swoim pociechom klasykę literatury dziecięcej.

Co zabrać pod namiot z dzieckiem?

Lato w pełni, choć pogoda nie zawsze na to wskazuje. Niemniej jednak, nie zważając na panującą za oknem aurę, postanowiliśmy wyskoczyć na kilka dni pod namiot do Czech.

Poznajemy kontynenty

Podróże to nasza pasja. Na dysku czeka na opublikowanie i opisanie wiele zdjęć z naszych wakacyjnych wojaży.  Niestety domowy budżet z gumy nie jest, podobnie zresztą jak czas, więc powracamy do naszych podróży palcem po mapie w ramach projektu Mali Podróżnicy .

Dziecko na warsztat - Doświadczenia

Listopad upłynął nam pod znakiem doświadczeń. Obserwowaliśmy reakcje chemiczne, uczyliśmy rodzynki skakać, zmiękczaliśmy jajko, bawiliśmy się kolorami i ogniem... a wszystko to w ramach kolejnej odsłowny Dziecka na warsztat.

Wachlarz z piórek DIY

Wachlarz z piórek DIY         Wachlarz z piórek DIY zrobiłyśmy z dziewczynkami w ramach przygotowania lekcji dla trzeciej klasy o uczuciach i Japonii.

Syrenka warszawska - praca plastyczna

Syrenka warszawska - praca plastyczna       Myszka kocha syrenki. I nie ma dla niej większej różnicy czy jest to Syrenka Ariel czy Syrenka Warszawska .

Mali Podróżnicy - Egipt

Mali Podróżnicy - Egipt       Mali Podróżnicy zwiedzają w tym miesiącu Egipt . Gdy w pierwszy dzień zasiedliśmy do wspólnej zabawy Myszka była ubrana w swój ukochany strój Elsy - tata powiedział jej, że przecież Elsa nie mieszkała w Afryce, na co Myszka zripostowała: "ale mogła jechać tam na wakacje". Tak więc mam nadzieję, że Elsa na wakacjach dobrze się bawiła.

Galaktyka w słoiku

Próbowaliście kiedyś zamknąć całą galaktykę w słoiku ? My spróbowaliśmy i wiecie co? Udało nam się! I wcale nie było takie trudne.

Wyklejanka z kolorowego ryżu

Kilka dni temu rozpoczęliśmy przygotowania do kolejnego warsztatu w ramach akcji Dziecko na Warsztat. Tym razem omawiamy Australię, a jedną z zabaw było wyklejanie różnymi rodzajami kaszy kangura i misia koala (cały warsztat będzie do zobaczenia już w poniedziałek). Myszce tak bardzo spodobało się to zajęcie, że przygotowałam jego inną wersję.