Przejdź do głównej zawartości

Libster Blog Aword

      
     Dostaliśmy kolejne dwie nominacje do Libster Blog Aword. Tym razem nominowali nas Maluchwdomu.pl i Kreatywnymokiem.pl
Dziękuję bardzo, miło zostać zauważonym w gąszczu blogosfery.

Moje odpowiedzi na pytania od Maluchwdomu.pl

1. Ile czasu poświęcasz dziennie na szeroko rozumiane siedzenie "w Internecie" (blog, fb i inne strony).
Około 2 godzin dziennie.


2. Czy lubisz takie zabawy, czy raczej denerwują Cię one?
Blogować lubię, reszta raczej jest mi obojętna.


3. Jakie miejsce chciałabyś(chciałbyś) koniecznie pokazać swojemu dziecku/ swoim dzieciom?
Nie mam jednego, konkretnego takiego miejsca, chcę im pokazać jak najwięcej świata.


4. Czego najbardziej pragniesz dla swojego dziecka?
Zdrowia - bo bez tego nic nie jest ważne. I szczęścia, takiego prawdziwego, takiego które rozpromienia człowieka od środka.


5. Co ma dla Ciebie największą wartość?
Uczciwość.


6. Dziecko i smartfon/tablet - tak czy nie?
NIE!


7. Ulubiona zabawa z Twoim maluchem/ Twoimi maluchami.
U nas to się często zmienia :)


8. Ulubiona potrawa (jak dobra wrzucaj przepis :))
Chipsy :P


9. Dokończ: Blog jest dla mnie...
Oderwaniem się od codzienności.


10. Pierwsze słowa po otrzymaniu mojej nominacji?
O, czyta nas coraz więcej osób :)


11. Czy masz jakiś talent?
Nie, właśnie mi uświadomiłaś, że nie!

Odpowiedzi na pytania od Kreatywnymokiem.pl
Muszę przyznać, że ta nominacja najwięcej dla mnie znaczy, bo bloga Ilony podglądam już od bardzo dawna i często zachwycam się jej pomysłami na zabawę z synem. Bardzo się cieszę, że ona także zagląda do mnie :)

  1. Blog to...?
    Odskocznia od codzienności i pamiętnik dla moich córeczek.
  2. Najlepszym motywatorem jest/są...?
    Moje dzieci, nawet na studia poszłam z myślą o zapewnieniu im odpowiedniej przyszłości, a było to ponad 10 lat przed ich pojawieniem się. To się nazywa motywacja!
  3. Cenię...?
    Ludzi szczerych i otwartych.
  4. W dzieciach kocham najbardziej...?
    Radość życia i odkrywania świata.
  5. Jestem najlepsza w...?
    Spaniu :)
  6. Szanuję...
    Prawo innych do odmiennych poglądów.

Komentarze

  1. Co tak mało pytań od Ilony? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chipsy :) Ja też mam do nich słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwaliłaś mnie tym :SPANIEM i CHIPSAMI :D Szczerość to podstawa :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś byłam najlepsza w spaniu :) za sprawą niskiego ciśnienia mogłam przespać cały dzień :P Obecnie spanie, to jest jedna z rzeczy, których mi ostatnio bardzo brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze potrafisz zaskoczyć. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze potrafisz zaskoczyć. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe, też jestem dość dobra w spaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy zwrócili na nie uwagę, nie bardzo wiem dlaczego :)

      Usuń
  9. wszyscy o tych chipsach w komentarzach :) i ja tez zwrócilam na to uwagę, to jakaś zmora 21 wieku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu każdy o tych chipsach? Może każdy lubi, ale nie każdy ma odwagę się do tego przyznać :)

      Usuń
  10. hahaha chipsy one są ostatnio karalne :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie byłaby pierwsza karalna rzecz, którą zrobiłam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Detektyw Pozytywka

        Nowa seria ćwiczeń na tablicę interaktywną z genial.ly właśnie pojawia się na blogu - nasze lektury .  Mam nadzieję, że chętnie będą z niej korzystali nauczyciele klas początkowych, a także rodzice, którzy będą chcieli przybliżyć swoim pociechom klasykę literatury dziecięcej.

Wielki skarbiec bajek

      Czerwony Kapturek, Jaś i Małgosia, Kopciuszek, Królewna Śnieżka i 7 krasnoludków - któż z nas nie zna tych bajek? Pamiętam jak chodziłyśmy z siostrą spać do babci, która wieczorami przenosiła nas w magiczny świat bajek. Jakoś wówczas nie było straszne to, że aby wydostać Babcię i Czerwonego Kapturka z brzucha wilka trzeba było mu rozciąć brzuch. Baba Jaga, która spłonęła w piecu przeznaczonym dla Jasia, także nie przerażała. 

Wachlarz z piórek DIY

Wachlarz z piórek DIY         Wachlarz z piórek DIY zrobiłyśmy z dziewczynkami w ramach przygotowania lekcji dla trzeciej klasy o uczuciach i Japonii. 

Wiersze na długie wieczory

    " - Dziadku, dziadku,      Posiedź ze mną,      Opowiedz mi bajkę senną.      Senną , ciemną i przyjemną."

Cukierku, Ty łobuzie

       Cukierek to psotny kotek, który podbił serca wielu dzieci i (na szczęście) nie zmienił tego fakt, że jego przygody zostały szkolną lekturą.

Kaszolina - masa plastyczna z kaszy manny

      Wykonanie masy plastycznej z kaszy manny jest niezwykle proste, a do jej zrobienia potrzebne są tylko dwa składniki: kasza i woda. 

Galaktyka w słoiku

      Próbowaliście kiedyś zamknąć całą galaktykę w słoiku ? My spróbowaliśmy i wiecie co? Udało nam się! I wcale nie było takie trudne.

22 kwietnia Dzień Ziemi

     22 kwietnia obchodzony jest światowy dzień Ziemi z tej okazji zebrałam dla swoich uczniów (dla Was i Waszych uczniów także) kilka filków, ciekawostek i gier zwiazanych z ekologią.

Ciastolina bez gotowania

       Bardzo lubimy bawić się różnego rodzaju masami plastycznymi . Masa plastyczna to nie tylko świetna zabawa, ale także bardzo dobre ćwiczenie wpływające na rozwój mowy, z czym nadal walczymy. 

Jeże z ziemniaków i makaronu - jesienna praca plastyczna dla przedszkolaków

Jeż z ziemniaków i makaronu - jesienna praca plastyczna dla przedszkolaków       Od miesiąca bawię się i tworzę już nie tylko ze swoimi dziećmi, ale także z przedszkolakami. Moje dziewczyny mają ostatnio coraz mniej czasu na różnego rodzaju prace plastyczne, a jeśli już znajdą wolną chwilę to wolą ją spędzić na tańcu lub zabawach w ogródku niż poświęcić czas na stworzenie jakiegoś artystycznego dzieła. 

Facebook