Przejdź do głównej zawartości

Wszystko co mężczyźni wiedzą o kobietach - Alan Francis

     


     Mamy w domu ostatnio mały szpital więc, aby nie przeoczyć żadnego wpisu do Tygodnia z książką, przygotowałam sobie mały konspekt tego o czym będę pisać. Wybrałam odpowiednie tytuły i zrobiłam już kilka zdjęć na zapas. 
  
     Tej książki nie było w moim zestawieniu, ale przypomniałam sobie o niej czytając post Agaty z Donkowo.pl. Nie mam pojęcia dlaczego właśnie w tym momencie o niej pomyślałam, ale stwierdziłam, że to znak, i że po prostu muszę ją Wam przedstawić.


     Ta książka to prawdziwy hit, fenomen, rewelacja, jak dla mnie, szczyt geniuszu. Prosta, nieskomplikowana, a przy tym  zupełnie niebanalna.

     Ile razy zastanawiamy się co tak naprawdę mężczyźni o nas wiedzą? Dlaczego nie potrafią czytać w naszych myślach?  Dlaczego wszystko trzeba im mówić wprost, a i to nie gwarantuje, że zrozumieją czego od nich chcemy? Na te i wiele innych pytań odpowiada psycholog dr Alan Francis w swojej książce "Wszystko co mężczyźni wiedzą o kobietach" wydanej przez Magic 4. Opierając się na wieloletnim doświadczeniu, badaniach naukowych oraz na sondażach przeprowadzonych na tysiącach mężczyzn stara się odpowiedzieć na pytania co mężczyźni wiedzą o kobietach, o budowaniu intymnej więzi z nimi, zaspokajaniu seksualnych potrzeb partnerki czy emocjonalnym zaangażowaniu?

       Książa doskonale ukazuje stan wiedzy mężczyzn w tym temacie. Zawiera 128 pustych stron!!!


      Jaki trzeba mieć otwarty umysł, żeby wpaść na pomysł napisania (choć określenie "napisania" nie jest tu chyba zbyt na miejscu) takiej książki. Niby każda z nas od zawsze wiedziała, że mężczyźni nic o nas nie wiedzą, a jednak to mężczyzna zarabia teraz na tej wiedzy pieniądze. 

      Jeśli nie macie pomysłu na prezent dla swojego partnera, to ta pozycja na pewno będzie strzałem w dziesiątkę. Zaskoczenie i salwy śmiechu gwarantowane. Można także dokupić ołówek oraz gumkę do mazania, może nasz mężczyzna zacznie sobie robić notatki. Dlaczego ołówek a nie długopis? Ponieważ jak wiadomo - - kobieta zmienną jest.


Komentarze

  1. hahaha :D muszę się rozejrzeć za tą książką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. spodziewałam się raczej 1 pustej kartki, 128 to jednak gruba przesada :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no, kolejna pozycja do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  4. czuję się wyróżniona :) jeju jak mi miło - nawet nie masz pojęcia.
    Podejrzewam ze " Życie na drzwiach lodówki " Cię tak zainspirowało :)
    Ta pozycja jest godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, no nigdy nie wpadłabym na taki pomysł... :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Detektyw Pozytywka

        Nowa seria ćwiczeń na tablicę interaktywną z genial.ly właśnie pojawia się na blogu - nasze lektury .  Mam nadzieję, że chętnie będą z niej korzystali nauczyciele klas początkowych, a także rodzice, którzy będą chcieli przybliżyć swoim pociechom klasykę literatury dziecięcej.

Ciastolina bez gotowania

       Bardzo lubimy bawić się różnego rodzaju masami plastycznymi . Masa plastyczna to nie tylko świetna zabawa, ale także bardzo dobre ćwiczenie wpływające na rozwój mowy, z czym nadal walczymy. 

Wachlarz z piórek DIY

Wachlarz z piórek DIY         Wachlarz z piórek DIY zrobiłyśmy z dziewczynkami w ramach przygotowania lekcji dla trzeciej klasy o uczuciach i Japonii. 

Cukierku, Ty łobuzie

       Cukierek to psotny kotek, który podbił serca wielu dzieci i (na szczęście) nie zmienił tego fakt, że jego przygody zostały szkolną lekturą.

Wiersze na długie wieczory

    " - Dziadku, dziadku,      Posiedź ze mną,      Opowiedz mi bajkę senną.      Senną , ciemną i przyjemną."

Co zabrać pod namiot z dzieckiem?

        Lato w pełni, choć pogoda nie zawsze na to wskazuje. Niemniej jednak, nie zważając na panującą za oknem aurę, postanowiliśmy wyskoczyć na kilka dni pod namiot do Czech. 

Kaszolina - masa plastyczna z kaszy manny

      Wykonanie masy plastycznej z kaszy manny jest niezwykle proste, a do jej zrobienia potrzebne są tylko dwa składniki: kasza i woda. 

Galaktyka w słoiku

      Próbowaliście kiedyś zamknąć całą galaktykę w słoiku ? My spróbowaliśmy i wiecie co? Udało nam się! I wcale nie było takie trudne.

22 kwietnia Dzień Ziemi

     22 kwietnia obchodzony jest światowy dzień Ziemi z tej okazji zebrałam dla swoich uczniów (dla Was i Waszych uczniów także) kilka filków, ciekawostek i gier zwiazanych z ekologią.

Wyklejanka z kolorowego ryżu

       Kilka dni temu rozpoczęliśmy przygotowania do kolejnego warsztatu w ramach akcji Dziecko na Warsztat. Tym razem omawiamy Australię, a jedną z zabaw było wyklejanie różnymi rodzajami kaszy kangura i misia koala (cały warsztat będzie do zobaczenia już w poniedziałek). Myszce tak bardzo spodobało się to zajęcie, że przygotowałam jego inną wersję.

Facebook