Przejdź do głównej zawartości

LIEBSTER BLOG AWARD

     Chciałam podziękować K a m i e z bloga Czekoladowe LOWE za nominację mojego bloga do nagrody Libster Blog Aword. 
     
       "A o co w tym wszystkim chodzi?

Oto zasady:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

     Przyznam szczerze, że nie wiedziałam z czym się to je, więc szybko sprawdziłam w google o co dokładnie chodzi. Najbardziej zainteresowało mnie to, dlaczego nie ma podanej daty do kiedy należy nominować blogi i kiedy jest ogłoszenie wyników? Co to za nagroda której nikt nie wygrywa?

     Z zebranych przeze mnie informacji wynika, że jest to forma łańcuszka, w którym początkujący blogerzy polecają innych początkujących blogerów. Mimo, że po przeczytaniu tych informacji moja wielka radość z nominacji nieco opadła, to jednak bardzo miło jest dowiedzieć się, że mojego bloga czytają nie tylko rodzina i znajomi, ale także inni ludzie, którym w dodatku podoba się to co piszę.

Poniżej moje odpowiedzi na pytania postawione przez  K a m ę

1. Jaką czekoladę lubisz? (nie chodzi tu o firmę tylko o rodzaj czekolady) 
Mleczną z orzechami.


2. W jakim kraju mogłabyś/mógłbyś mieszkać?
W każdym, byle z bliskimi mi ludźmi.


3. Czego nauczyły Cię Twoje dzieci/dziecko?
Cierpliwości :)


4. Czego nauczył Cię Twój Tata i Twoja Mama? (każde z osobna, chodzi tu o cechy życiowe, które Cię ukształtowały)
 Tata - uczciwości, Mama - miłości.


5. Czy święta Bożego Narodzenia są dla Ciebie ważne i dlaczego TAK/NIE?
Święta Bożego Narodzenia są dla mnie bardzo ważne, bardzo lubię ich klimat i rodzinną atmosferę.


6. Co najchętniej robisz wieczorem kiedy dzieci pójdą już spać?
Jak już ogarnę dom i nie padam ze zmęczenia to lubię w łóżku, pod ciepłą kołderką, czytać książki.


7. Co najczęściej śpiewasz swoim dzieciom/dziecku?
Aaa kotki dwa, Dorotkę


8. Morze, góry czy jezioro?
Morze - ale ciepłe i góry - wysokie do oglądania i niskie do spacerowania


9. Jaki sport lubisz najbardziej?
Nie lubię sportu.


10. Czego się boisz w życiu najbardziej?
Odejścia kogoś bliskiego.


11. Jakbyś miał/miała być czekoladą to jaką? ;)
Nadziewaną :)

      Moja lista nominowanych blogów: (będę ją na bieżąco uzupełniała jak trafię na jakiś ciekawy blog, który powstał niedawno)

Kosmeto Mama
Ach mamą być...
4 kilogramy
Our little happines


     Moje pytania: (pytania w tej zabawie nie są chyba tak istotne, więc jest ich mniej niż 11)
1. Co skłoniło Cię do rozpoczęcia blogowania?
2. Gdzie chciałabyś / chciałbyś się wybrać w wymarzoną podróż?
3. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
4. Jakie słowo najlepiej Cię opisuje?
5. Twoja ulubiona książka?

    

Komentarze

  1. dziękuję za nominację jak tylko odpowiem to dam znać :)
    Pozdrawiam Kosmetomama!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę odpowiedzi na pytania :) tu-http://kosmetomama.blogspot.com/2014/10/nominacja-do-liebster-blog-award.html?showComment=1415780191534#c545550765725841386 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Detektyw Pozytywka

        Nowa seria ćwiczeń na tablicę interaktywną z genial.ly właśnie pojawia się na blogu - nasze lektury .  Mam nadzieję, że chętnie będą z niej korzystali nauczyciele klas początkowych, a także rodzice, którzy będą chcieli przybliżyć swoim pociechom klasykę literatury dziecięcej.

Wielki skarbiec bajek

      Czerwony Kapturek, Jaś i Małgosia, Kopciuszek, Królewna Śnieżka i 7 krasnoludków - któż z nas nie zna tych bajek? Pamiętam jak chodziłyśmy z siostrą spać do babci, która wieczorami przenosiła nas w magiczny świat bajek. Jakoś wówczas nie było straszne to, że aby wydostać Babcię i Czerwonego Kapturka z brzucha wilka trzeba było mu rozciąć brzuch. Baba Jaga, która spłonęła w piecu przeznaczonym dla Jasia, także nie przerażała. 

Cukierku, Ty łobuzie

       Cukierek to psotny kotek, który podbił serca wielu dzieci i (na szczęście) nie zmienił tego fakt, że jego przygody zostały szkolną lekturą.

Wiersze na długie wieczory

    " - Dziadku, dziadku,      Posiedź ze mną,      Opowiedz mi bajkę senną.      Senną , ciemną i przyjemną."

Wachlarz z piórek DIY

Wachlarz z piórek DIY         Wachlarz z piórek DIY zrobiłyśmy z dziewczynkami w ramach przygotowania lekcji dla trzeciej klasy o uczuciach i Japonii. 

Kaszolina - masa plastyczna z kaszy manny

      Wykonanie masy plastycznej z kaszy manny jest niezwykle proste, a do jej zrobienia potrzebne są tylko dwa składniki: kasza i woda. 

Galaktyka w słoiku

      Próbowaliście kiedyś zamknąć całą galaktykę w słoiku ? My spróbowaliśmy i wiecie co? Udało nam się! I wcale nie było takie trudne.

22 kwietnia Dzień Ziemi

     22 kwietnia obchodzony jest światowy dzień Ziemi z tej okazji zebrałam dla swoich uczniów (dla Was i Waszych uczniów także) kilka filków, ciekawostek i gier zwiazanych z ekologią.

Kraków - Ogród Doświadczeń

           Gdy w sierpniu poznałam rozpiskę nowej edycji Dziecka na warsztat od razu zaczęłam się zastanawiać co będziemy robić przez najbliższe miesiące. Staram się tak planować warsztaty aby dziewczynki były zadowolone i przy okazji może czegoś się nauczyły. 

Wyklejanka z kolorowego ryżu

       Kilka dni temu rozpoczęliśmy przygotowania do kolejnego warsztatu w ramach akcji Dziecko na Warsztat. Tym razem omawiamy Australię, a jedną z zabaw było wyklejanie różnymi rodzajami kaszy kangura i misia koala (cały warsztat będzie do zobaczenia już w poniedziałek). Myszce tak bardzo spodobało się to zajęcie, że przygotowałam jego inną wersję.

Facebook