Przejdź do głównej zawartości

Playmobil - Luksusowy jacht

Szukacie niebanalnych zabawek na nadchodzący Dzień Dziecka?  Zostaliśmy zaproszeni do  akcji "Na tropie odjazdowych zabawek" sklepu PoszukiwaczeFrajdy.pl i razem postaramy się podpowiedzieć Wam jakie zabawki niewątpliwie sprawią frajdę Waszym dzieciakom.

Do testowania mieliśmy sobie wybrać jeden z 4 zestawów Playmobil, po zażartej dyskusji, płaczu i rękoczynach (tak u nas podejmuje się demokratyczne decyzje) dziewczynki zdecydowały się na Luksusowy jacht. Gdy dzień później kurier przyniósł przesyłkę Kruszynka była jeszcze w przedszkolu, a Myszka, jako dobra siostra, która już zapomniała o kłótni z dnia poprzedniego, poprosiła żeby nie otwierać paczki zanim siostra nie wróci, bo to ona bardziej chciała jacht.

Już samo odpakowywanie paczki związane było z wielką ekscytacją, nawet kot przyszedł sprawdzić co jest w pudełku.

Jacht, który otrzymaliśmy, wymagał niewielkiego złożenia, jednak nie było to skomplikowane zajęcie, po kilku chwilach był gotowy do zabawy. A ta jest niesamowita, zupełnie jak sam jacht.

Jest to dwupoziomowa luksusowa jednostka, na której górnym pokładzie znajduje się kokpit sterowniczy, miejsce do opalania oraz stół i ława idealna do spożywania posiłków. Pod pokładem, gdzie prowadzą kręcone schody,  znajdziemy natomiast 4 łóżka do spania, toaletę, a także wydzieloną niewielką przestrzeń do przyrządzania posiłków.

W zestawie znajdziemy również dwie 7,5 centymetrowe figurki, walizki, zastawę obiadową, malutkie sztućce, a nawet miniaturowe puszki z jedzeniem.

Wszystko wykonane jest z niezwykłą starannością z wysokiej jakości plastiku. Zachowana jest niesamowita dbałość o szczegóły: jest ruchoma kotwice, drabinka do schodzenia do wody, a nawet, co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło - małe słoiczki mają odkręcane nakrętki!

Zabawa luksusowym jachtem to mega frajda. Dziewczynki świetnie się nim bawią zarówno w domu jak i na zewnątrz. Figurki na stałe mieszkają na żaglówce: gotują obiady, chodzą do pracy, zapraszają gości, a po emocjonującym dniu, udają się na zasłużony wypoczynek. Jacht świetnie się sprawdza jako alternatywa domku dla lalek. Ale to nie wszystko! Gdy figurki zapragną udać się na wakacje swoim jachtem mogą wybrać się w najprawdziwszy rejs, ponieważ unosi się on na wodzie!

Nasze oczko wodne to co prawda nie piękny Ocean Indyjski, ale mam nadzieję, że figurki były równie zadowolone ze swojej podróży jak dziewczynki, im zabawa jachtem sprawia niesamowitą przyjemność i, co najważniejsze, potrafi je zająć na długi czas, dając mi tym sposobem możliwość spokojnego przeczytania książki.

Muszę przyznać, że było to nie tylko dziewczyn, ale także moje, pierwsze spotkanie z zabawkami Playmobil. Do tej pory myślałam, że Playmobil to klocki, coś jak Lego tylko nieco większe.  Pomyliłam się i zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona, dlatego przyznajemy im Gwarancję Frajdy

Więcej zabawek Playmobil możesz zobaczyć w sklepie PoszukiwaczeFrajdy.pl

1. WOW! Wspaniała jednostka! Nawet piknikują na pokładzie :)
    Brawa dla starszej siostry, poczekała cierpliwie z otwarciem paczki :)

2. Cudo... Aż zazdrościmy ;-)
    Idealnie pasowałby nam do zabaw i do samolotu z LPS:-)

1. Widziałam też samolot, super jest. Niestety razem z zabawką dostaliśmy także katalog i teraz wiemy już jakie fajne zabawki są jeszcze w ofercie.

3. Bardzo lubię i cenię zabawki Playmobil. Powiem tylko, że apetyt rośnie w miarę poznawania kolejnych zestawów:)

1. Już to zauważyłam. Piramida Faraona jest niesamowita....

4. Głośno ostatnio o playmobil :)

5. Świetny zestaw, szkoda tylko, że w rozmiarze XXXS :)
    W sobotę oglądaliśmy różne zestawy w sklepie. Tygrysowi najbardziej podobały się te ze strażakami.

1. XXXL z pewnością byłby przynajmniej kilkaset razy droższy :) Ale laleczki nie narzekają :)

Popularne posty z tego bloga

Detektyw Pozytywka

Nowa seria ćwiczeń na tablicę interaktywną z genial.ly właśnie pojawia się na blogu - nasze lektury .  Mam nadzieję, że chętnie będą z niej korzystali nauczyciele klas początkowych, a także rodzice, którzy będą chcieli przybliżyć swoim pociechom klasykę literatury dziecięcej.

Wielki skarbiec bajek

Czerwony Kapturek, Jaś i Małgosia, Kopciuszek, Królewna Śnieżka i 7 krasnoludków - któż z nas nie zna tych bajek? Pamiętam jak chodziłyśmy z siostrą spać do babci, która wieczorami przenosiła nas w magiczny świat bajek. Jakoś wówczas nie było straszne to, że aby wydostać Babcię i Czerwonego Kapturka z brzucha wilka trzeba było mu rozciąć brzuch. Baba Jaga, która spłonęła w piecu przeznaczonym dla Jasia, także nie przerażała.

Wachlarz z piórek DIY

Wachlarz z piórek DIY         Wachlarz z piórek DIY zrobiłyśmy z dziewczynkami w ramach przygotowania lekcji dla trzeciej klasy o uczuciach i Japonii.

Cukierku, Ty łobuzie

Cukierek to psotny kotek, który podbił serca wielu dzieci i (na szczęście) nie zmienił tego fakt, że jego przygody zostały szkolną lekturą.

Wiersze na długie wieczory

" - Dziadku, dziadku,      Posiedź ze mną,      Opowiedz mi bajkę senną.      Senną , ciemną i przyjemną."

Kaszolina - masa plastyczna z kaszy manny

Wykonanie masy plastycznej z kaszy manny jest niezwykle proste, a do jej zrobienia potrzebne są tylko dwa składniki: kasza i woda.

Ciastolina bez gotowania

Bardzo lubimy bawić się różnego rodzaju masami plastycznymi . Masa plastyczna to nie tylko świetna zabawa, ale także bardzo dobre ćwiczenie wpływające na rozwój mowy, z czym nadal walczymy.

Galaktyka w słoiku

Próbowaliście kiedyś zamknąć całą galaktykę w słoiku ? My spróbowaliśmy i wiecie co? Udało nam się! I wcale nie było takie trudne.

22 kwietnia Dzień Ziemi

22 kwietnia obchodzony jest światowy dzień Ziemi z tej okazji zebrałam dla swoich uczniów (dla Was i Waszych uczniów także) kilka filków, ciekawostek i gier zwiazanych z ekologią.

Poznajemy kontynenty

Podróże to nasza pasja. Na dysku czeka na opublikowanie i opisanie wiele zdjęć z naszych wakacyjnych wojaży.  Niestety domowy budżet z gumy nie jest, podobnie zresztą jak czas, więc powracamy do naszych podróży palcem po mapie w ramach projektu Mali Podróżnicy .